V torek, 14.11.2017, je na naši šoli potekal tehnični dan na temo steklo. K nam sta prišla steklopihača iz podjetja  LabTeh. Predstavila sta nam, kakšen je njihov poklic in nam pokazala, kaj lahko izdelamo iz stekla. Potem smo si s pomočjo steklopihača napihali svoj izdelek – to je bil najboljši del. Tukaj je nekaj izjav učencev, kaj jim je bilo najbolj všeč in kaj so se novega naučili.

Adam Dedić, 5. razred: Bilo je zelo zanimivo, še posebej, ko je raztegoval steklo. Naučil sem se, da lahko steklo oblikujemo na razne načine.

Atonija Šegina, 8. razred: Najbolj mi je bilo všeč, ko je steklopihač Pero izdeloval predmete iz stekla. Zanimivo je bilo, kako ga lahko oblikujemo. Oblikovanje stekla sem si predstavljala čisto drugače. Moja želja je, da delavnico še kdaj ponovimo.

Jaša Žabkar, 7. razred: Najbolj mi je bilo všeč izdelovanje svečnika, ko smo pihali steklo pa sem si izdelal medveda. Pri prvi uri pihanja stekla mi je bilo najbolj zanimivo, ko se je steklo segrelo in se je zasvetilo.

Kaja Kralj, 7. razred: Steklopihaška delavnica se mi je zdela dobra. Najbolj zanimivo mi je bilo pihanje v steklo. Ob pomoči steklopihača sem izdelala račko.

Ajda Muc, 1. razred: Bilo mi je zelo lepo, ko smo gledali, kako so raztegovali steklo. Predstavljala sem si čisto drugače. Iz stekla bi si izdelala sovo, pando, žirafo, darilo, Božička in Miklavža. Rada bi bila steklopihačica in mislim, da bi bilo zelo zabavno.

Ajda Črnič, 7. razred: Steklopihaštvo je bilo zanimivo in najzanimivejše je, da lahko steklo s segrevanjem napihneš. Najlepše so bile solzice ampak bi lahko še več izdelovali sami. V službi ne bi delala s steklom, na naslednjih tehničnih dnevih pa bi izdelovala s kovino.

Eva Starešinič, 1. razred: Zanimivo mi je bilo, ko smo pihali v steklo in izdelovali steklene palčke, ko smo risali in ko smo si napihali mehurček. Rada bi izdelovala iz kovine in sadja, ta tehnični dan pa sem si predstavljala drugače.

Zoja Planinc, 4. razred: Všeč mi je bilo, ko smo pihali v steklo in gledali skozi očala, najboljše pa je bilo, ker ni bilo pouka. Izdelovala bi še iz lesa in plastike, ne bi pa bila rada to po poklicu.

Eva Kralj, 3. razred: Všeč mi je bilo, ko smo pihali v steklo in ko je steklo počilo. Najbolj všeč mi je bilo, ko je steklopihač Pero izdelal laboda. S tem se ne bi ukvarjala, izdelovala pa bi še iz papirja. Ta tehnični dan sem si predstavljala tako, kot je bil.

Adnan Dedič, 2. razred: Zanimivo mi je bilo, kako se steklo razširi, kako se steklo segreje in ko so izdelovali labode. Najbolj zanimivo je bilo, ko smo pihali v steklo. Izdeloval bi še iz kovine in lesa. S tem bi se rad tudi ukvarjal.

Lea Pavliha, 6. razred: Všeč mi je bilo, ko smo pihali v steklo in izdelovali kozarce. S tem bi se mogoče ukvarjala. Izdelovala bi še iz plastike, lesa in papirja.

Andrej Sitar, učitelj: Všeč mi je bilo, da sem se nekaj novega naučil in da smo izdelovali izdelke. Najbolj všeč mi je bil pripomoček za oblikovanje stekla (grafitna ploščica). S tem bi se ukvarjal, izdeloval pa bi še iz lesa in železa.

Pia Kočevar, 4. razred: Najbolj mi je bilo všeč, ko sem pihala steklo. Napihnila sem si srčka s črko P. Jaz se s tem ne bi ukvarjala.

Patricija Kosec, 1. razred: Najbolj mi je bilo všeč, ko so greli steklo. Napihnila sem muco.

Vanja Rus, učiteljica: Najbolj mi je bilo všeč, ko sem videla kakšne izdelke lahko naredijo. Napihnila sem sneženega moža. Pri prvi uri mi je bila najbolj všeč demonstracija stekla. S tem se nebi ukvarjala, ker mi umetnost ne gre in se zdi težko.

Tim Tudija, 3. razred: Najlepše mi je bilo, ko je steklopihač naredil vazo. Izdelal bi si še laboda, ježa, srček, muco in zvezdo. Predstavljal sem si čisto drugače: peč, ki je vroča in v njej izdelujejo steklo. Po poklicu si želim biti steklopihač.

Marina Vorkapič, učiteljica: Steklopihaška delavnica mi je bila super. Ker sem jo organizirala, si je nisem drugače predstavlja. Rada bi si izdelala vazo.

Vanja Bajuk, 4. razred: Zdelo se mi je dobro. Najljubše mi je bilo pihanje stekla. Izdelovanje sem si predstavljala drugače. Rada bi si izdelala diamant, konja, tablico in prečno flavto.

Zbrali: učenci šolskega novinarstva

Dostopnost